Voorwoord Huismeester

Beste wijkbewoners.

Inmiddels is dit de vierde uitgave van het wijknieuws nieuwe stijl. Ik hoop dat het jullie bevalt. Zoals u al wel gemerkt hebt zitten wij niet stil. Dat kan ook niet met al de veranderingen die op ons afkomen. Inmiddels is bij ons wijkcentrum het RIBW ingetrokken, deze organisatie zal gezamenlijk met ons als wijkvereniging activiteiten ontplooien voor haar cliënten en wijkbewoners van onze mooie wijken. Ook de activiteiten zijn sterk uitgebreid. Vooral de inloopmiddag lijkt mij zeer belangrijk nl. nu kan men vragen stellen betreffende het wijkgebeuren, maar dat niet alleen, u kunt zelf nu ook met voorstellen komen welke tijdens de bestuursvergadering
besproken worden eventueel met uw aanwezigheid. Het is natuurlijk allemaal wel wennen, al deze nieuwigheden. Wij hopen dat u gebruik gaat maken van deze inloopmiddagen.
Wij zullen tijdens de nazomermarkt op vrijdagmiddag 16 september tussen 14.00 en 18.00 ons aanbod presenteren. Tijdens deze presentatie kunt u zich inschrijven voor activiteiten, cursussen en of workshops, en kan u zich opgeven als vrijwilliger. Tijdens deze markt zal er voor de kinderen een springkussen staan en kunnen de kinderen worden geschminkt, tussen 16.00 en 17.00 komt onze ballonkunstenaar ballonnen vouwen voor de kinderen.
Ook zal er een hapje en drankje te verkrijgen zijn, waaronder traditioneel gebakken Turkse pizza. Komt u ook, iedereen is welkom.

Met vriendelijke groet,
Secretaris en Huismeester H. van Dijk.